1)Τι καίρο έχει στο Ιόνιο για ιστιοπλοϊα;
Το καλοκαίρι, από τις αρχές Μαϊου μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου ο φυσιολογικός άνεμος είναι από βορειοδυτικά. Εμφανίζεται κατά το μεσημέρι και η ισχής του είναι 2-5 μπορόρ με αποδυνάμωση κατά το ηλιοβασίλεμα.
Το πρωί έχει επίσης παρατηρηθεί άνεμος ανατολικός με ισχύ 1-2 μποφόρ.
Κατά την διάρκεια Ιουλίου-Αυγούστου οι βορειοδυτικοί άνεμοι ενδέχεται να είναι λίγο μεγαλύτεροι σε ισχύ από το συνηθισμένο.
Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή είναι εξαιρετικές για μια χαλαρή ιστιοπλοϊα. Το Ιούλιο και Αύγουστο, το η θάλασσα στο Ιόνιο είναι ήρεμη σε αντίθεση με άλλες περιοχές.
|
Μέση Θερμοκρασία |
Μέσος όρος ημέρων βροχόπτωσης |
Απρίλιος |
15ο C |
5 ημέρες |
Μάιος |
18ο C |
3 ημέρες |
Ιούνιος |
23ο C |
1 ημέρα |
Ιούλιος |
26ο C |
1 ημέρα |
Αύγουστος |
22ο C |
1 ημέρα |
Σεπτέμβριος |
28ο C |
4 ημέρες |
Οκτώβριος |
18ο C |
6 ημέρες |
2) Ποιός είναι ο ιδανικός μήνας για ταξίδι;
Όλοι!!
Οι χώροι του σκάφους είναι ιδανικοί κατά τη διάρκεια όλου του χρόνο, καθώς το ευρύχωρο εξωτερικό σαλόνι παρέχει ένα ευάερο προφυλαγμένο μέρος, ενώ το κλιματιζόμενο εσωτερικό του σκάφους (σαλόνι και καμπίνες) προσφέρουν ένα πολυτελές χώρο προφυλαγμένο από κάθε καιρό.
Κάθε μήνας είναι διαφορετικός και πλήρως αξιοποιήσιμος με το συγκεκριμένο σκάφος.
Τους ζεστούς μήνες θα μπορείτε να χαρείτε περισσότερο το μπάνιο στη θάλασσα, ενώ τους λιγότερους ζεστούς μήνες θα μπορείτε να απολαύσετε την ηρεμία των νησιών και τις άγνωστες πτυχές ενός ταξιδιού, γνωρίζοντας από κοντά καλύτερα τον τρόπο ζωής των ντόπιων. Τους πιο ήσυχους μήνες οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία με το Nirvana εκμεταλλευόμενοι το αρκετά χαμηλότερο κόστος.
3) Έχω γνώσεις ιστιοπλοΐας, γιατί χρειάζομαι σκίπερ;
Η ναύλωση σκάφους με σκίπερ έχει πολλά πλεονεκτήματα:
Έχετε την επιλογή
Σας δίνει την επιλογή και την ελευθερία κάθε στιγμή να αποφασίστε,
είτε να ασχοληθείτε εσείς με τη διακυβέρνηση του σκάφους , έχοντας τον σκίπερ δίπλα σας, για κάθε πληροφορία ή βοήθεια, είτε να χαλαρώστε και να διασκεδάσετε με την παρέα σας αφήνοντας στον σκίπερ όλα τα υπόλοιπα χωρίς καμία έγνοια και ευθύνη.
Για να μην αφήσετε τίποτα να λείψει στις διακοπές σας
Σε ένα τόσο μεγάλο σκάφος με τόσα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη,ο σκίπερ είναι ο άνθρωπος που γνωρίζει πώς να χειριστεί κάθε πιθανή αντιξοότητα που μπορεί να προκύψει εν κινήσει, αλλά και εκείνος που μπορεί τις περισσότερες φορές να επαναφέρει σε λειτουργία ό,τι μπορεί να χαλάσει άμεσα,ώστε να μην το στερηθείτε στις διακοπές σας.
Για να αισθάνεστε και να είστε ασφαλείς
Ο σκίπερ ως γνώστης των αγκυροβολίων, τον τοπικών φαινομένων και των βυθών της περιοχής, σας απαλλάσσει από το άγχος που μπορεί να επιφέρουν απρόοπτες καταστάσεις όπως ένα πιθανό ξε-σύρσιμο της άγκυρας κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Επιπλέον, στην περίπτωση που όλοι θέλουν να χαρούν την επίσκεψη σε μία παραλία, αλλά δυστυχώς το αγκυροβόλιο δεν είναι ασφαλές, ο σκίπερ θα είναι αυτός που θα παραμείνει στο σκάφος αφήνοντάς σας ξένοιαστους να χαρείτε τα μέρη.
Για να κάνετε οικονομία
Εξοικονομείτε χρήματα καθώς δεν καταβάλετε την εγγύηση των 3500 ευρώ που αντιστοιχεί για τη ναύλωση ενός τέτοιου σκάφους χωρίς σκίπερ.
Η συνεχόμενη χρήση του σκάφους μόνο από επαγγελματία ή υπό την επίβλεψη επαγγελματία, εξασφαλίζει και την καλή κατάσταση του σκάφους και του εξοπλισμού του, και σας απαλλάσσει σε περίπτωση αβαρίας.
Μα φυσικά για να κάνετε πιο ενδιαφέρον το ταξίδι σας!
Ο σκίπερ θα σας προτείνει και μέρη που θα σας ξέφευγαν, μέρη που είναι σε λίγους γνωστά και που σίγουρα θα θέλατε να μάθετε και να απολαύσετε. Σίγουρα θα ήταν κρίμα να τα χάσετε!
4) Κόστος πέρα από τη ναύλωση του σκάφους (του σκίπερ και της βασικής καθαριότητας).
Ο ναυλωτής επιβαρύνεται επιπλέον με το κόστος καυσίμου. Η κατανάλωση του σκάφους και για τις δύο μηχανές ανέρχεται σε 1 λίτρο ανά ναυτικό μίλι.(ή 7 λίτρα/ώρα χρήσης και για τις δύο μηχανές). Η κατανάλωση της γεννήτριας με μεσαία φορτία υπολογίζεται σε 2 λίτρα την ώρα. Ο ναυλωτής επιβαρύνεται επίσης και με το κόστος διανυκτέρευσης του σκάφους σε μαρίνα εφόσον ο ίδιος το επιλέξει.
5) Επιτρέπονται τα κατοικίδια;
Τα κατοικίδια μέχρι 6 κιλά είναι ευπρόσδεκτα. Σε αυτή την περίπτωση είναι υποχρεωτικός ο βιολογικός καθαρισμός του σκάφους μετά το ναύλο με επιπλέον χρέωση 480 ευρώ καθώς και 800 ευρώ επιστρεφόμενη εγγύηση για ενδεχόμενες ζημιές.
6) Πόσα άτομα μπορούν να συνταξιδέψουν;
Το σκάφος έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει πέρα από το σκίπερ που έχει δικό του χώρο, οχτώ ενήλικες σε τέσσερα διπλά άνετα κρεβάτια με ατομικούς χώρους υγιεινής σε κάθε καμπίνα. Ειδικές προσθήκες επιτρέπουν κάθε κρεβάτι να φιλοξενήσει επιπλέον έναν ενήλικο και δύο παιδιά ή δύο ενήλικες και ένα μικρό παιδί. Δεν συνίσταται η φιλοξενία στο σαλόνι καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρους συσκότισης και καθώς τα στρώματα του δεν είναι σχεδιασμένα για ύπνο. Σε κάθε περίπτωση οι φιλοξενούμενοι δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους 11 για λόγους ασφαλείας (πλευστές σχεδίες, πρωτόκολλα πλοίου κτλ).
7) Τι ευθύνη έχουμε σε περίπτωση ζημιάς του σκάφους;
Οποιαδήποτε ζημιά στο σκάφος, είτε σε πορεία, είτε σε αγκυροβόλιο από οποιαδήποτε φυσική αιτία ή λάθος χειρισμό καλύπτεται από τον σκίπερ. Ο ναυλωτής ευθύνεται μόνο στην περίπτωση που προκαλέσει κάποια ζημιά στον εξοπλισμό ή τα έπιπλα του σκάφους κτλ.
Στην περίπτωση, ωστόσο, που κάποιος είναι γνώστης χειρισμού του σκάφους και επιλέξει να αναλάβει τη διακυβέρνηση του σκάφους, για οποιαδήποτε ζημιά γίνει με αυτόν υπεύθυνο χειρισμού, ευθύνεται εως το ποσό των 3500 ευρώ, ανεξάρτητα με το αν τη συγκεκριμένη στιγμή δέχθηκε τη βοήθεια του σκίπερ για την αποφυγή ατυχήματος.
8) Κανόνες που ισχύουν στο σκάφος.
Καλό είναι να μην φοράμε εντός του σκάφους υποδήματα που φοράμε και εκτός. Οι εξωτερικοί χώροι του σκάφους έχουν πολύ συχνά υγρασία με αποτέλεσμα υποδήματα που χρησιμοποιούνται και εκτός σκάφους να αφήνουν λάσπη δημιουργώντας κίνδυνο ολίσθησης.
Το σκάφος μέσα έχει ξύλινο δάπεδο από δρυ ο οποίος μπορεί να είναι πολύ όμορφος, ωστόσο είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος. Απαγορεύονται τα παπούτσια στους εσωτερικούς χώρους, εκτός εάν αυτά δεν χρησιμοποιούνται εκτός του σκάφους και δεν έχουν τακούνια.
Κατά τη διάρκεια κίνησης του σκάφους, παιδιά και μη γνώστες κολύμβησης που πρόκειται να κινηθούν στους εξωτερικούς χώρους του σκάφους (πέρα από το όριο του εξωτερικού σαλονιού) είναι υποχρεωμένα να φοράνε σωσίβιο.